2020-05-09, 23:10 | |
У роботі з дітьми з тривожністю необхідно: · Постійно підбадьорювати, заохочувати, демонструвати впевненість у їхньому успіху, у їхніх можливостях; · Виховувати правильне ставлення до результатів своєї діяльності,уміння правильно оцінити їх ,опосередковано ставитися до власних успіхів ,невдач ,не боятися помилок ,використовувати їх для розвитку діяльності ; · Формувати правильне ставлення до результатів діяльності інших дітей; · Розвивати орієнтацію на спосіб діяльності ; · Розширювати і збагачувати навички спілкування з дорослими й однолітками , розвивати адекватне ставлення до оцінок і думок інших людей; · Щоб перебороти скутість ,потрібно допомагати дитині розслаблюватися, знімати напругу за допомогою рухливих ігор, музики, спортивних вправ, рішучості, що потребує від дитини психоемоційного ототожнення себе з персонажем; ігри,що виражають тривожність занепокоєння учасників, дають змогу емоційно відкинути пригніченість і страх, оцінити їх як характеристики ігрових персонажів, а не даної дитини,і на основі психологічного «розототожнення» з носієм гнітючих переживань позбутися власних страхів. · Поспостерігайте за собою. Дуже часто ми самі виховуємо своє роздратування,терпимо його доти,доки воно не вибухне,як вулкан,яким уже не можна керувати. Набагато легше й корисніше вчасно помітити своє незадоволення і проявити його так,щоб не принизити дитину,не звинуватити,а просто виявити своє незадоволення. | |
| |
Переглядів: 112 | Завантажень: 0 | |