Робота вчителя з тривожними дітьми
2020-05-09, 23:10

3-б 31.03.20 Holidays | Тест з англійської мови – «На Урок»

У роботі з дітьми з тривожністю необхідно:

· Постійно  підбадьорювати, заохочувати,  демонструвати впевненість у їхньому успіху, у їхніх можливостях;

· Виховувати правильне ставлення до результатів своєї діяльності,уміння правильно  оцінити їх ,опосередковано ставитися до власних успіхів ,невдач ,не боятися помилок ,використовувати їх для розвитку діяльності ;

· Формувати правильне ставлення до результатів діяльності інших дітей;

· Розвивати орієнтацію на спосіб діяльності ;

·  Розширювати і збагачувати навички спілкування з дорослими й однолітками , розвивати адекватне ставлення до оцінок і думок інших людей;

· Щоб перебороти скутість ,потрібно допомагати дитині розслаблюватися, знімати напругу за допомогою рухливих ігор, музики, спортивних вправ, рішучості, що потребує від дитини психоемоційного ототожнення себе з персонажем; ігри,що виражають тривожність занепокоєння учасників, дають змогу емоційно відкинути пригніченість і страх, оцінити їх як  характеристики ігрових персонажів, а не даної дитини,і  на основі психологічного «розототожнення» з носієм гнітючих переживань позбутися власних страхів.

·  Поспостерігайте за собою. Дуже часто ми самі виховуємо своє   роздратування,терпимо його доти,доки воно не вибухне,як вулкан,яким уже не можна керувати. Набагато легше й корисніше вчасно помітити своє незадоволення і проявити його так,щоб не принизити дитину,не звинуватити,а просто виявити своє незадоволення.

Категорія: Інформація для педагогів | Додав: svetaonatsko
Переглядів: 112 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0